Openingstijden, adres & telefoonnummer

6211 RT Maastricht

Marres Huis voor Hedendaagse Cultuur in Maastricht
Marres, Huis voor Hedendaagse Cultuur
Tentoonstellingen bij Marres omvatten immersieve producties, solo projecten en groepstentoonstellingen voor jong talent
Marres, Huis voor Hedendaagse Cultuur

Met tentoonstellingen, lezingen, performances en publicaties onderzoekt Marres de beeldende kunsten in de breedste zin van het woord. Dwaal door de ruimtes van het historische huis en de stadstuin.

Zintuigen

Marres, Huis voor Hedendaagse Cultuur, ligt in het hart van de oude stad Maastricht. Bij Marres ontwikkeld met beeldend kunstenaars, muzikanten, vormgevers en performers een nieuw vocabulaire voor de zintuigen. Naast een dynamisch publieksprogramma, intrigerende tentoonstellingen, workshops en performances, vind je bij Marres ook een prachtige stadstuin en het populaire restaurant Marres Kitchen.

Nog geen Museumkaart?

Faciliteiten

• Restaurant
  • Drinken
  • Parkeergelegenheid voor auto's
  • Museumwinkel
Meer informatie op de museumsite
Personen zitten op een bankje in de stadstuin van Marres, luisterend naar audioverhalen uit De Onzichtbare Collectie.

De Onzichtbare Collectie

Ontdek hier het pronkstuk van Marres, Huis voor Hedendaagse Kunst.