Museum Jan Cunen

Bloemlezing door auteur Linda Modderkolk

Zondag 12 mei van 14 tot 15 uur

Lezing

Bloemlezing van Linda Modderkolk, auteur van het boek Willem Witsen, een kunstenaarsportret in brieven.

Linda Modderkolk

Zo’n twee jaar dompelde Linda Modderkolk zich onder in het leven van Willem Witsen en maakte ze het boek Willem Witsen, een kunstenaarsportret in brieven’. Aan de hand van de brieven van Witsen vertelt Linda hoe Witsen zich ontwikkelde van vurig en opstandig jongeling tot een gevestigd kunstenaar die aan het eind van zijn leven moeite had aansluiting te vinden bij de kunst van de jongere generatie. Het boek van Linda Modderkolk is tijdens de tentoonstelling Willem Witsen, stille kracht te koop in de museumshop.

Praktisch

Zondag 12 mei 14:00-15:00 uur. Gratis met geldig museumticket. Vooraf aanmelden is niet nodig

Bezoekersinformatie

Toegang is inbegrepen bij een entreeticket voor het museum.

Zondag 12 mei van 14 tot 15 uur

Museum Jan Cunen