NEMO Science Museum De Studio

Stand-up comedy: Lachen over later

Donderdag 27 juni van 19 tot 21:30 uur

Activiteit

Het Comedyhuis verzorgt een avondvullend programma in De Studio van NEMO op 27 juni. Drie comedians laten je lachen over later. Ouder worden was nog nooit zo grappig!

Tijdens Lachen over later kun je genieten van de grappen van:

Frank Buytendijk

Hij ziet er zo aardig uit, maar pas op, hij slaat genadeloos toe. Vooral zichzelf spaart hij niet. Waar de meeste vijftigers besluiten op de motor te klimmen, klom Frank het standup podium op, om zijn eigen visie op het leven te delen.

Dagmara Wilschut

Dagmara staat sinds 2018 op het podium en zat vanaf 2019 een aantal jaar in de talentenpoule van het Utrecht Internationaal Comedy Festival en Comedyhuis Utrecht. Ze heeft – in tegenstelling tot eigenlijk niet eens zo heel veel mensen als je erover nadenkt – een geheel eigen stijl.

Tom Montfrooy

Tom Montfrooy is een stand up comedian uit Schoonhoven. Hij besloot op relatief late leeftijd om stand up comedian te worden en maakte in korte tijd naam en faam. Tom deed mee aan het Cameretten Festival en won een welverdiende finaleplek. Met een prachtige act over verlies en de kunst van het leven veroverde hij de harten van alle comedyliefhebbers.

Tim Kroezen

Tim Kroezen kwam voor zijn studie naar Utrecht en is er nooit meer weggegaan. Om het leven onvoorspelbaar te houden doet Tim ieder zoveel jaar totaal iets anders, dat had hij zelf ook liever anders gezien, maar zo is het nou eenmaal.

Tickets & tijden

Donderdag 27 juni

• Inloop: 19.00 uur
  • Aanvang: 20.00 uur

De voorstelling start om 20.00 uur en duurt ongeveer 1,5 uur. Voorafgaand kun je vanaf 19.00 uur de tentoonstelling Living Looonger bezoeken. Een ticket voor deze activiteit is € 7,50 inclusief bezoek aan de tentoonstelling.

Adres: Kattenburgerstraat 5, gebouw 027A in Amsterdam. Volg de bordjes vanaf de hoofdingang van het Marineterrein aan de Kattenburgerstraat.

De Studio van NEMO is een extra locatie van NEMO Science Museum op het Marineterrein in Amsterdam. De programmering is speciaal voor volwassenen.

Bezoekersinformatie

Let op: vooraf reserveren is nodig

Donderdag 27 juni van 19 tot 21:30 uur

NEMO Science Museum De Studio