Museum Het Schip

Maak je eigen ex-libris (stempel)

Zaterdag 4 mei van 14:15 tot 16:15 uur

Workshop

Tijdens deze workshop voor volwassenen van Museum Het Schip leer je hoe je zelf een ex-libris maakt!

Ex libris

De kunstenaars van de Amsterdamse School hadden vaak een eigen ex libris, een mooie term voor een eigendomsmerkje dat in een boek wordt gestempeld. Vaak waren dat echte kunstwerkjes. Tijdens deze workshop leer je hoe je zelf zo’n mooie ex libris maakt. Ben je iemand die vaak boeken uitleent (terwijl ze weer terugkrijgen een heel ander verhaal is), wil je jouw favoriete boeken iets persoonlijks geven, zoek je nog een bijzonder verjaardagscadeautje of heb je gewoon zin om iets moois te maken? Dan is deze workshop voor jou!

Kinderen

Deze workshop is bedoeld voor volwassenen. Dezelfde workshop vindt op donderdag 2 mei plaats voor kinderen.

Bezoekersinformatie

Met Museumkaart € 25