Wereldmuseum Junior

Sabi Suriname in het Wereldmuseum

1 Juni 2020 bis einschl. 30 Juni 2024

Aktivität

Diese Aktivität wurde beendet.

Er is een bijzondere ontdekking gedaan onder het Wereldmuseum. Op verdieping 'min 7' in het Surinamedepot is een tot nu toe onbekende wereld ontdekt: de Wereld achter de Dingen. Een wereld vol pratende voorwerpen en activiteiten!

Suriname en de wereld

Overal is van alles te doen en kom je veel te weten over Suriname, de band met Nederland en hoe Suriname met de wereld is verbonden. Vaar op een boot door Busi Kondre en speel het Wat is waar?-spel over wat je onderweg tegenkomt. Ontdek de Surinaamse keuken en doe in de toko boodschappen voor een heerlijk Surinaams recept.

4 Surinamers die een belangrijke rol spelen in Suriname vertellen hun verhaal in Tori Oso en jij mag hun vragen beantwoorden. Laat Surinaamse muziek klinken in de dans- en muziekstudio. En in de feeststraat is het altijd feest en dat vier jij natuurlijk gezellig mee! Ga je mee op expeditie naar Sabi Suriname?

Let op: In verband met een tijdslot is het nodig om van tevoren een plekje te reserveren voor een tour.

Sabi Suriname

Sabi Suriname, a world will open up to you

Diese Aktivität wurde beendet. Daran können Sie nicht mehr teilnehmen.

Alle aktuellen Aktivitäten anzeigen auf Was läuft?

Für Kinder von 5–18 Jahren

1 Juni 2020 bis einschl. 30 Juni 2024

Oktober 2024

Wereldmuseum Junior

Linnaeusstraat 2
1092 CK Amsterdam

Heute geschlossen

Öffnungszeiten in der kommenden Woche
Tag Öffnungszeiten
Fr Geschlossen
Sa - So 10:00 - 17:00 Uhr
Mo - Mi Geschlossen

Weitere Infos

Reserveren is noodzakelijk om zeker te zijn van een plek. Voor een bezoek aan Sabi Suriname is er momenteel één tour: de Familietour. Deze tour is voor families met kinderen vanaf 6 jaar.