Museum Natura Docet

Zomervakantie bij Museum Natura Docet

16 Juli 2022 bis einschl. 28 August 2022

Diese Aktivität wurde beendet.

Leer, doe en maak mee! Vervelen in de zomer? Dat lukt met het activiteitenprogramma van museum Natura Docet helemaal niet. Er is van alles te doen voor een heerlijk dagje uit met de hele familie. Wie wil er nou geen pientere professor of dappere detective worden?

Wolven

De spannende en interactieve expositie Te wild voor jou? over de wolf is wegens succes verlengd. Trek je labjas aan en ga op jacht naar die bijzondere vondst. In het laboratorium mag je zeven en zoeken, wie weet vind jij wel een haaientand of schelp die superoud is! Of sluip door het museum, zoek bewijzen en los de moord op! Gewapend met een opdrachtenboekje ga je het hele museum door op zoek naar bewijsmateriaal, lukt het jou om het grote mysterie op te lossen?

Ontdek het lab

Graven, zoeken, graven, zoeken.. niets is zo spannend om terug te vinden wat al heel lang geleden is gestorven. Steek je handen uit de mouwen en ga op zoek naar fossielen! Haaientanden, schelpen of misschien wel een ammoniet! Wat ga jij vinden? Doe mee met verschillende te gekke workshops in het lab en leer op een interactieve manier meer over fossielen en de grondlagen uit onze eigen omgeving.

Klimmen & klauteren

Wat is er nou leuker als buiten lekker ravotten, klimmen, spetteren, ontdekken en spelen? Volg de speurtocht door de tuin en doe onderweg leuke opdrachtjes. Waag een sprong in de vérspringbak, ga op jacht naar waterdiertjes, schiet zoveel mogelijk punten met de katapult en breng een bezoekje aan de schapen.

Boordevol zomerprogramma

De hele zomervakantie staan iedere dag dé tofste activiteiten op het programma. Van een meet & greet met de koningspython Loesje tot fossielen zoeken, waterdiertjes zoeken en je eigen wolvenpoot afdruk gipsen. Nieuwsgierig geworden? Kijk hier voor het complete programma.

Diese Aktivität wurde beendet. Daran können Sie nicht mehr teilnehmen.

Alle aktuellen Aktivitäten anzeigen auf Was läuft?

Für Kinder von 0–18 Jahren

Datum & Uhrzeit