Centraal Museum

Centraal Laat: EKKO x Double Act

donderdag, 1 december 2022

Deze activiteit is afgelopen.

Een avond vol muziek, optredens en workshops in het Centraal Museum. Centraal Laat is hét avondconcept van het museum. Op een aantal donderdagavonden per jaar kun je door de museumzalen dwalen en jezelf tot in de late uurtjes verliezen in performances, muziek en andere culturele happenings.

Deze editie is in samenwerking met poppodium EKKO. In het teken van Double Act leggen gasten al dan niet voor de hand liggende dwarsverbanden bloot. Een avond vol met verrassende muzikale samenwerkingen, verrijkende workshops en grensverleggende spoken word. Zet 1 december dubbel en dwars in je agenda!

Over EKKO

EKKO is een vooruitstrevend cultuurpodium in Utrecht met aandacht voor een breed spectrum aan live-muziek, clubnachten en spoken word. EKKO geeft een plek aan de popculturele ontwikkelingen van het moment, is een kleinschalige club die zowel in de breedte als in de diepte een dansprogramma neerzet, en biedt daarnaast ruimte aan visuele kunst, spoken word en hybride kunstvormen. Voor deze editie is er een programma samen met EKKO opgesteld.

Spoken word, muziek, wokshops en rondleidingen

In de expositieruimtes zie je artiesten aangesloten bij Mensen Zeggen Dingen, te midden van de monumentale videokunst dragen zij spoken word voor. Culture Shock brengt artiesten bij elkaar met verschillende achtergronden, om zo verrassende muzikale ontmoetingen teweeg te brengen. Tijdens Centraal Laat treden verschillende duo's op. Tenslotte kun je ook meedoen aan workshops die speciaal voor de tentoonstelling ontwikkeld zijn en aansluiten bij mini-tours door Double Act.

Deze activiteit is afgelopen. Je kunt hier niet meer aan deelnemen.

Bekijk alle actuele activiteiten op Zien & doen

donderdag, 1 december 2022