NEMO Science Museum De Studio

Swap till you Drop

Samstag, 1 Juli 2023

Event

Diese Aktivität wurde beendet.

De kledingruil komt terug naar De Studio! Op zaterdag 1 juli organiseert NEMO de zomereditie speciaal voor volwassenen. Goed voor je garderobe, én voor het klimaat.

Swap till you Drop

Je kent het vast wel: je kledingkast puilt uit en toch heb je niets om aan te trekken. Vaak kun je anderen blij maken met jouw kleren – en anderen jou. Dus verzamel de kleding die jij niet meer draagt en kom naar de kledingruil in De Studio van NEMO. Onder het genot van een drankje ruil je de leukste broeken, truien en shirts. Je ontvangt van het museum de eerste 2 drankjes helemaal gratis!

Hoe het werkt

Neem max. 7 stuks kleding mee. Voor deze items krijg je punten, die je weer in kan wisselen voor nieuwe kleding. Let op: items met mankementen zoals vlekken, gaten of pillen en ultra fast fashion komen niet in aanmerking voor een ruil. Het laatste halfuur is er geen inname meer, wel kun je dan nog kleding uitkiezen en meenemen. Het museum zorgt voor een startvoorraad, zodat ook de eerste bezoekers al lekker veel keus hebben.

Over Nichon Glerum

Deze kledingruil wordt georganiseerd in samenwerking met Nichon Glerum, zij is o.a initiatiefnemer van de Ketting Kledingruil en organisator van grote live kledingruil evenementen bij o.a. Cafe de Ceuvel en de Tolhuistuin.

Tickets

Voor een bezoek aan de kledingruil reserveer je een apart ticket. De toegangsprijs is € 7,50. Het ticket is inclusief 2 gratis drankjes en een bezoek aan de tentoonstelling Energy Junkies.

Praktisch

De kledingruil start om 12.00 uur en duurt ± 4 uur.

De Studio van NEMO is een extra locatie van NEMO Science Museum op het Marineterrein in Amsterdam. De programmering is speciaal voor volwassenen.

Diese Aktivität wurde beendet. Daran können Sie nicht mehr teilnehmen.

Alle aktuellen Aktivitäten anzeigen auf Was läuft?

Datum & Uhrzeit

Samstag, 1 Juli 2023