NEMO Science Museum De Studio

Comedy for Climate

Donnerstag, 10 November 2022

Diese Aktivität wurde beendet.

Om de week op donderdagavond organiseert NEMO een extra activiteit speciaal voor volwassenen in De Studio op het Marineterrein in Amsterdam. De workshops, lezingen en dialogen gaan over het thema energie en klimaat.

Comedy for Climate

Klimaatopwarming is niet het meest grappige onderwerp. Toch probeert NEMO daar op 10 november met een stand-up comedy-avond voor één keer verandering in te brengen. Waarbij je kunt lachen om jezelf en het klimaat. Met alleen een microfoon zetten de comedians van Het Comedyhuis zware klimaatonderwerpen om in luchtige grappen. Een lekker avondje lachen dus. Want lachen is gezond! Om daarna met goede moed en op volle kracht te werken aan de oplossing.

Het Comedyhuis

Het Comedyhuis in Utrecht is een van de oudste stand-up comedy-gezelschappen van Nederland. Sinds 2009 organiseert de groep comedyshows in het land, schrijven ze teksten voor TV-programma’s als de Avondshow van Lubach en helpen ze beginnende comedians om hun eerste stappen op het podium te zetten met hun beproefde stand-up comedycursussen.

Tijdens Comedy for Climate kun je genieten van de grappen van:

• Andries Tunru
  • Pieter Jouke
  • Wouter Monden
  • Tim Kroezen

Praktisch

Comedy for Climate start om 20 uur en duurt ± 1 à 1,5 uur. Voorafgaand kun je vanaf 19 uur de tentoonstelling Energy Junkies bezoeken.

De Studio van NEMO is een extra locatie van NEMO Science Museum op het Marineterrein in Amsterdam. De programmering is speciaal voor volwassenen.

Diese Aktivität wurde beendet. Daran können Sie nicht mehr teilnehmen.

Alle aktuellen Aktivitäten anzeigen auf Was läuft?

Datum & Uhrzeit

Donnerstag, 10 November 2022