Fashion for Good Museum

Film Screening: Go Circular

Donnerstag, 21 Juli 2022

Diese Aktivität wurde beendet.

Wat betekent circulariteit? Wat zijn de voordelen van een circulaire economie? De nieuwe documentaire Going Circular onderzoekt hoe de voedselindustrie, het financieel systeem, de steden en natuurlijk de mode-industrie kunnen en moeten veranderen naar een circulair systeem.

Filmavond

Het Fashion for Good museum organiseert een een filmavond waar het museum de nieuwe documentaire Going Circular laat zien. Going Circular ontrafeld de term circulariteit. De film volgt vier circulaire visionairs: de 102-jarige uitvinder Dr. James Lovelock, biomimicry-bioloog Janine Benyus, ontwerper Arthur Huang en financier John Fullerton. Samen met hen worden concrete oplossingen verkend die bijdragen aan een circulaire samenleving.

Paneltalk

Na afloop gaan we in gesprek met de organisatie achter de film, Circle Economy. Camilla Visconti en Patricia Coelho (consultants bij Circle Economy) gaan in op het belang van de film Going Circular. Producent Ellen Windemuth (Off the Fence - ook wel bekend van My Octopus Teacher) laat zien hoe het achter de schermen er aan toe ging en wat haar grootste bevindingen zijn geweest. Fashion for Goods Director of Strategy Brittany Burns, is de moderator van het gesprek en geeft meer inzichten over de huidige en toekomstige mode-innovatie en -circulariteit.

Diese Aktivität wurde beendet. Daran können Sie nicht mehr teilnehmen.

Alle aktuellen Aktivitäten anzeigen auf Was läuft?

Datum & Uhrzeit

Donnerstag, 21 Juli 2022